"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Friday 28 November 2014

Bakal Penuntun Syurga.. :')


Assalamualaikum..

Dari hati, turun ke hati..

Selamat membaca.. ; )




Terucap syukurku,
Aku memilihmu,
Tuk menjadi teman hidup setia selamanya..







Belahan hati ini,
Kini telah terisi,
Aku dan dirimu,
Mengikat janji,
Bahagia...
:')



- Mr. Zauj & Mrs. Zaujah -







Dan belayarlah kita renda keluarga,
Merentas hidup bersama,
Aku bahagia,
Ku dipertemukan belahan jiwaku,






:')



Tuhan persatukan kami selamanya,
Hingga bahagia,
Di Syurgamu,
Pegang tanganku,
Tataplah mataku,
Engkau ditakdirkan untukku...
:')







Ikatan suci ini,
Selalu kan ku jaga,
Meniti sakinah,
Penuh kasih sayang,
Dan Rahmat-Nya..





* Cinta High Class *

~ Kalau nak dapatkan yang terbaik,
Kenalah dapatkan secara yang terhormat ~

" Petikan kata-kata dari seorang sahabat yang selalu menasihati saya..
Walaupun, tidak pernah bersua dengannya.."

Semoga Allah merahmatinya selalu, dan memperkenankan impiannya
sebagai seorang "Muallim"..


> M. K_IKMAS <

: )

- See You Di IPT_UPSI -

Insyaa Allah..

Hehe..

.............................................................................................................
Jodoh itu adalah,
Apabila kita pandang dia,
Kita teringat akan syurga Allah..
..............................................................................................................


_____________________________

Itu jodoh bagi saya.. :')
_____________________________


Tima kaseh sebab sudi baca entri saya..

Semoga Bermanfaat.. Ilal liqa'..

^_^





:')
Bakal Penuntun Syurga:
Nur Azwani Wani


No comments:

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey