"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Tuesday 5 August 2014

Secangkir Cahaya Hati ^_^


بسم الله الرحمن الرحيم




Bersangka Baiklah dengan Allah selalu..

^_^


Ya Allah..
Berikan aku hati yang lain..
Yakni, hati yang lebih yakin..
Hati yang lunak..

......................... 

agar mampu mencintai-Mu Ya Rabb..  :'(

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sesal akal ini Ya Allah,
Palu akal ini Ya Allah,
dengan belantan inzar & tazkirah-Mu,
Tuhan,
kembalikan biduk akalku ke pengkalan takdir-Mu,
Fikrah sudah letih belayar tanpa arah,
Aku dambakan kebaikan..........
yang melahirkan kebaikan.
Aku pohonkan ketenangan
............. yang memberi ketenangan.


<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<

Ya Latif....
Pinggirkan segala sengketa,
hampirkan semua cinta,
tanpa dendam.....
tanpa prasangka.




:')

Ya Aziz,

KAU bantulah hamba-Mu
yang lemah ini
mencari kebenaran, redha-Mu
dalam setiap detik saat hidupku..


Wahai Tuhan Yang Maha Pengasih..
Lagi Maha Penyayang....

:'(




***********************
Allah Hu Rabbi.. :')
************************

Syukran Ya Allah..

Alhamdulillah..

>
>
>
>
>
>
>
>



Atas setiap inci hitam & putihnya hidup..
Atas setiap warna-warni hati..
Atas setiap indahnya bak garisan pelangi..
Atas setiap lilitan tali panjangnya kehidupan duniawi..
Atas setiap lembaran episod bingkisan & lukisan hati..



........ Hamba-Mu Ini.. :')




___________________________________
Semoga Semuanya Adalah,
Kerana-Mu Ya Illahi..
___________________________________

Yang memberikan aku erti & makna hidup..

Aku bersyukur menjadi hamba-Mu di dunia ini..

Semoga kelak aku akan menjadi kesayangan-Mu di akhirat sana..

Insyaa Allah..

Allah humma aamiin.. :')

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Semoga Allah Redha..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


: )
Rindu Di Hati ;
Nur Azwani Wani



No comments:

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey