"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Monday 17 February 2014

Bertemu Kembali Di Bumi SMKAKK

Assalamualaikum..

Hye Reader2 Sekalian.. Lama tak jumpa.. Hehe..
Maklumla.. Tak ada masa yg sesuai untuk jari-jemari ini menulis lagi..
Syukur Alhamdulillah, masih diberi kesempatan utk menaip lagi.. : )

Entri kali ney, saya ingin share pasal kenangan terindah saya semasa berada di Bumi SMKAKK..
Tempat terindah utk saya menimba ilmu Allah.. 
Di bumi SMKAKK ini la saya dapat bertemu kembali dgn kakak2 SMATS saya dedulu..

Kakak2 ney la yg banyak memberikan semangat kpd saya utk menjadi seorang yg cemerlang Duniawi & Ukhrawi..
Moga Ukhwah yg terjalin indah ini akan sentiasa dalam redha Illahi.. : )


Indahkan ukhwah kami.. ; )


Dengan Izin-Nya kami bertemu semula disini..

Mereka semua adalah kakak senior saya semasa di Tun Said dulu..
Kerana Allah, saya & kawan2 yg lain dapat bertemu mereka semula dengan rahmat kasihNya..

Moga kekal hingga ke syurga.. Amin.. : )

Walaupun mereka lebih tua dari saya.. Saya merasa seperti amat rapat dengan mereka.. Seakan kawan saya yg sama umur.. 'Kawan tak kenal usia.. Kan?' Hehe.. : )

Kakak2 ney selalu bagi advise kat saya dlm study.. Memang bermanfaat..
Akan selalu tersemat di kalbu.. Everlasting..

Terima kaseh kakak saya sekalian.. May Allah bless you all...


Coretan kenangan hati bersama mereka.. : )


Hehe..  Awok!! : )


Smart Picture.. ; )



Kenangan utk kami.. : )

Moga Allah Redha.. : )

Gambar2 ini saya ukirkan sebagai kenangan untuk di semat di hati..
Walaupun, kami tak dapat berjumpa & bersama lagi..
Doa di hati akan sentiasa menjadi hadiah untuk mereka semua..

Tanpa seorang sahabat, diri ini akan selalu kesepian..
Takkan ada yang selalu menyinari, menghiasi, & sebagai pembakar semangat..

Di saat ku merasa jatuh.. Mereka adalah insan yang selalu membuatku terus bangkit..
Terima kaseh sahabat.. ^_^

Hargailah Sahabat Anda.. : )

Akhir kata, saya berharap, entri kali ini akan dapat memberikan manfaat kepada jiwa2 yang indah di dunia ini..

Hargailah sahabat kita.. Walaupun, hanya dengan secangkir 'DOA' kita pohonkan kepadanya..
Moga Ukhwah Sampai Ke Syurga.. ^_^

Terima kaseh Allah kerana telah memberikan saya insan yang bergelar 'SAHABAT'..

Terima Kaseh Awak, Sudi Baca Entri Saya.. ; )



2 comments:

NOOR SAHADAH AJIK said...

wanieee...ermmm sodihh den!

Unknown said...

huhu.. Dutt.. rindu tul aq.. x sdaa kita jumpa slalu cm kt dlm gmbar tu.. :'(

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey