"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Saturday 1 February 2014

Dia Yang Terindah ^_^

Assalamualaikum..
Hye semua.. Entri kali ney pasal "Budak Comel" kat bawah ney..
Hehe..

Nak cita la sikit pasal dya ney..

Terus kan membaca k.. Baru la dpt kenal dgn dya 2.. Hehe.. ^^



Dia Yang Comel ^^



~ Senyum Seindah Suria ~ ^_^




~ Nur Fitrih Md. Lait ~

First tyme kenal dgn dya ney tyme saya mc form 4..
Dan tyme 2 dya baru form 1.. Hehe.. Kecik lagi..
Dalam tak disedari.. Saya boleh rapat sangat dgn budak yang comel ney..
Kadang2 kalau ada masa free utk sama2 dgn dya.. Kami slalu makan sama2..
Duk kat surau sama2.. Dan banyak lagi la..

Saya dah anggap dya ney macam adik saya sendiri.. : )
Tapi, tyme lepas jak saya form 5.. Dan tak duduk kat SMATS lagi..
Saya dah lama tak dpt jumpa dgn dya slalu.. Huhu.. :'(
Sedih jak rasa..
Dpt slalu contact kat dlm FB & sms jak slalu..
Tp, tak pa la.. Yang penting dya slalu ingat kat saya.. ^_^

Pernah sekali, tyme saya ikut dgn mama & abah lawat adik kat SMATS..
Dgn izin Allah, saya dpt la jumpa dgn dya.. Tp,  tak lama.. Sekejap jak.. : (
Dan, tyme saya dah nak balik, saya nampak dya macam nak nangis jak..
Saya ingat lagi word yang dya ckp kat saya before saya balik..

Dya cakap:~~

" Bagus lagi saya tak jumpa kakak tadi, sebab dpt jumpa sekejap jak.. Pastu, kakak dah nak balik lagi.."

Hurm.. Rasa mcm nak nangis jak after dengar apa yang dya ckp kat saya 2.. :'(

Tahun ney dya dah jd budak form 5 kat SMATS pula..
I wish, dya akan dpt result yang cemerlang SPM nnty.. InsyaAllah.. Amin..

Apapun, saya sayang sangat kat dya..
Dya tak kan pernah dpt dilupakan dalam hati saya..

 ~ Moga ukhwah yang terjalin ney diredhai Allah.. Terjalin Indah sampai ke "Jannahtul Ajla" ~
InsyaAllah..

Thanks for reading ^_^


No comments:

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey