"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Wednesday 19 February 2014

First Training For Driving ^_^

Assalamualaikum..

Bertemu kembali di 'Alam Maya' ini.. Hehe.. : p

Alhamdulillah.. Masih diberi kesempatan untuk jari-jemari ini menulis lagi..

Apa khabar kawan saya semua??  Harap korang semua masih 'Stay Cute' walau di mana pun berada.. ^_^
Ingat formula ney selalu : ~

^Senyum Seindah Suria^
Hehe..
Supaya life akan selalu indah & ceria hendak-Nya.. : )

Entri kali ney, saya ingin share pasal first tyme training saya untuk driving..
Huh! Seriously, before saya training tu, memang saya merasakan Nervous yang amat..
Allah.. : (
Sebab, takut apa-apa akan jadi kat saya.. Maklumla, orang baru belajar..


Hehe.. Kereta yang comel~~

Tyme start jalan, ok da.. x juga mati enjin keta.. Haha..
Pusing 'Round About' pun ok sikit.. hehe..
tapi, susa nak control steering tu tyme nak tamatkan pusingan..
Mesti kreta akan tersasar kat lorong sebelah kanan jalan.. hurm.. : (
x pa.. lama-lama belajar, harap akan dapat diperbaiki..

Tyme jalan kat road yang sebenar, nampak macam ok da, tapi, steering tu yang masih x stabil..
Susa nak control steering.. Mesti jalan akan terlebih kat lorong sebelah kanan.. Adoyy..
Terpaksalah Encik Cikgu kat sebelah saya yang tolong control tu steering.. Hehe..
X pa la, moga akan dapat diperbaiki juga nnty.. : )

Dan ada lagi satu benda yang saya nampak susa nak buat, ney pun selalu menjadi
'Masalah Problem' bagi saya, tyme tukar gear.. huhu..
Mesti saya akan selalu tergopoh-gapah dan kelam kabut nak tukar gear..
Secara automatik, tangan saya cepat-cepat nak buat tindakan..
Takut kot.. haha..
Malu jak kat Encik Cikgu kat sebelah tu..
Nasib baik dya x gelak.. Dya faham kot.. : p

Anyway, moga training yang akan datang, akan ada peningkatan..
Amin..

Doakan saya ya kawan-kawan.. ^_^

Jangan gelak kat saya pula.. Kesian saya nnty.. Hehe.. : p

Sekian, ney saja entri yang ingin disharekan dengan korang semua hari ney..
Jam 4:00 p.m nnty, second training utk saya lagi..

Moga semuanya baik..

Terima Kasih Reader2 sekalian..
Sebab sudi baca entri saya kali ney..
Harap jumpa lagi untuk entri 'Coming Soon'.. ; )

*Jaga Diri, Hati, & Iman* ^_^


No comments:

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey