"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Saturday 22 February 2014

Zaman Childish Ku Dedulu ^_^

Assalamualaikum w.b.t..

Hye to all.. Apa khabar HATI hari ney? ^_^
Alhamdulillah.. Masih diberi kesempatan lagi untuk jari-jemari ini menari-nari
untuk menaip entri kali ney.. Hehe.. : D

Dalam tidak disedari.. Anak pertama kepada Tuan Yunos Bin Hj. Ariff & Puan Aida Binti Hj. Anam
ney sudah pun berumur 19 tahun..
 Then, genap 17 Disember this year akan menyusuli umur 20 tahun dah pula..
Huh! Alamak! Tuanya sudah saya.. Haha.. Almost 20 !! 

Anyway, nak buat macam mana kan.. Umur kita akan selalu meningkat..
X kan berkurang pula kan.. Hehe.. : P

Oleh itu, sebagai hamba Allah, kita kenalah selalu muhasabah diri.. ^_^


Inilah saya tyme 18 tahun yang dulu.. Hehe.. Rambut x banyak lagi.. : P


Tyme abah dukung.. Hehe.. Kenangan terindah aku ney.. Wee~~ ; )

Gambar x berapa jelas.. Al-Maklumla.. Zaman dedulu mana ada camera Canon or Nikon
yang canggih segala bagai tuh.. haha..

Dalam gambar ney, abah masih sangat muda lagi.. 'Ensem Boy' kan dya.. : )
Abah Wani bha itu.. hehe..


Bersama parents ku yang tersayang.. ^_^

( Kasut saya yang belah kanan tuh dah tercabut la mak.. Huhu.. Macam mana nak
ambik tuh.. Tolong.. Tolong..)

Tyme zaman tecik2 ney la yang paling best dalam hidup kan..
Sebabnya, pergi kat mana2 pun, mesti banyak mata yang jeling2 kat kita..
Mesti ramai peminat kan..
Maklum la, baby konon.. haha..


Comel~ : )

( Cehh! Perasan pula.. Ney gambar tyme umur Wani 3 tahun kot..)


Tyme ney ada orang testing pakaikan lipstik kat saya.. Terus dya fotoshoot sekali..

( Ney semua keja Mak cik saya yang second last la tuh )

Dya tu caring sangat dengan anak-anak buah dya.. Anyway, dya memang baik la.. : )


Tyme ney ada event kat umah nenek.. Semua family besar Wani datang umah..

Yang duduk kat semenanjung pun mai datang balik Kudat..

( Sebab, Mak cik Wani yang paling bongsu nak tunang.. Mak Su.. Then, x lama lagi Wedding Day
dio pulokk yang bakal menyusul.. Yuhoo! Masih segar dalam
ingatan lagi tyme ney.. )

Tyme ney la saya dapat jumpa ngan Cousin2 seangkatan saya.. Semua masih tecik2 lagi tyme ney..
Hehe..


Jangan gelak kat saya ok, tyme tengok gambar ney..

( Pegang2 tangan lagi tuh.. Duii.. Zaman budak ney.. Haha..)


Mereka berdua tuh abang2 sepupu saya sekalian..

Safwan (22) & Suhaidi (21) ~

Tyme dedulu, kami memang rapat.. Tapi, sekarang ney dah lama x jumpa..
Semua busy memanjang.. Jumpa pun tyme kenduri..
Tu pun, mesti malu nak tegur.. Adeh..

Hehe.. Thats all.. Wani cuma nak share zaman kanak2 wani jak..
Nasib baik abah masih simpan lagi semua gambar2 saya tyme tecik2..
Dapat juga ukir sebuah kenangan.. Weee~~

Korang masih simpan lagi ka gambar childish korang?? Hehe..
Mesti gelak kan tengok gambar kita tyme tecik2 dedulu.. Comel.. : )

Anyway, simpan gambar korang tuh baik2 ya..

 ( Sebabnya, zaman baby kita tuh x kan dapat diulang lagi )

Ney jak kenangan Childish saya ^_^

Zaman Kanak2 Adalah Zaman Yang Paling Besh Dalam Hidup Kita.. Kan?
Ngeeee!! ; )

Tima kaseh readers..
For reading my entry this tyme.. Awokkk !!

May Allah Bless You~

*Jaga Diri, Hati, & Iman*


No comments:

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey