"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Sunday 23 February 2014

My First Tyme Being A Substitute Teacher ^_^

Assalamualaikum..

Selamat malam untuk reader sekalian..
Tengah buat apa tu? Ooo.. Ngah baca entri saya ke?? Hehe.. : )

Malam ney saya nak share ngan korang semua pasal 'Kenervousan' saya yang amat sangat
untuk hari esok.. Huh !

Mak Oii !! I will be s substitute teacher tomorrow !!
Arrrhhh ! What to do ?? huhu..

Macam mana nak jadi sorang guru ney??  x da ilmu perguruan kat dalam dada ney..
Hurm.. Harap2 lah budak2 sekolah tu x nakal2..

So, malam ney, kenalah buat persiapan untuk esok..
Howkeyy ! Ney adalah antara benda yang nak disediakan untuk esok..
Hehe..


Benda nak kena bawa esok.. Ngeee !! : )

Sedia awal ney.. ^_^


Jari jemari ney kenalah selalu berjinak-jinak dengan tiga benda kat dalam beg pesnsel tuh.. haha..

( Yang colour hitam, biru, & merah itu ) : P

Nanti, kenalah biasakan diri menulis kat White Board pula..
Selama ney tulis2 kat dalam buku & dalam lappy jak.. haha.. Tukar mood pulokk !! : P

Harap tulisanku x nampak cincai segala bagai..
Sama macam cakar ayam.. Sebijik.. Muahahaha !!


Hehe.. ; )

First tyme saya terpilih untuk jadi guru ganti kat Super Awesome sekolah yang jauh
nun di sana tuh.. Excited ja.. Haha..
Bestkan jadi teacher.. Walaupun, bukan teacher betoii.. Haha.. : P

Sekurang-kurangnya, kita dapat pengalaman.. Then, yang paling penting,
dapat sharekan ilmu yang ada di dalam dada..

Moga bermanfaat.. Hehe..

Ya Allah, tetapkanlah hatiku dalam mencari redha dari-Mu.. : )


Semua benda ney ada kat dalam beg saya esok..

Nampaknya, nak kena bawa beg yang lebih besar lagi la esok..
Nanti, x muat pulokk.. : P

( Mama, pinjam beg ya.. Hehe.. Saya x da beg besor.. Muhahaha.. )


Botol air & shaker pun kena bawa juga.. Untuk persiapan menghilangkan
dahaga.. Bawa air sendiri dari umah lagi besh.. Sedap.. Ngeee.. : )


Lastly, doakan saya ya kawan2..

Semoga ditabahkan hati ini.. : )

Ney saja entri yang nak disharekan malam ney dengan korang semua..

Moga malam ney dapatlah tido lena.. Ngeee !!

Sekian, tima kaseh sudi baca entri saya yang kali ney..

*Jaga diri, hati, & iman* ^_^


No comments:

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey