"Sayangi Semua Orang, Doakan Semua Orang, Moga Kita Berjumpa Di Syurga"

Tuesday 4 February 2014

Real Friends Are Forever ^_^

Assalamualaikum..
Hye Blogger2 sekalian.. Apa kabar hari ney? Hehe.. Harap korang semua sentiasa hepi selalu..
Hari ney saya nak share pasal 'Bestie2' ku sekalian since saya masih kat sekolah rendah lagi..

Bestie2 Saya ^_^
  
Tyme kat sekolah rendah, mereka ney la kawan yang rapat dengan saya..
Pergi mana2 pun nak kena sama2.. Ney la geng saya dedulu.. :P
Hehe..

Tapi, after jak kami habis UPSR.. Tyme year 6, kami dah tak sama2 lagi.. Semua sekolah menenngah kat sekolah lain2..
Kami dah terpisah jauh semenjak dari al-kisah itu.. Huhu.. Kesian kan kita orang.. :(
Tyme sekolah menengah, Dila yang comel tu dah start duduk balik kat semenanjung..
Saya pula sambung study kat Kota Belud, Yaya & Ayang pula masih stay kat Kudat juga..
Tapi, walaupun still kat tempat yang sama, mereka tak sama sekolah.. Jauh sangat.. Huhu..
Sebab tu lah kami dah tak dapat jumpa lagi..

Tapi, walaupun kami dah tak dapat nak selalu sama2 macam dulu lagi, kami tetap contact selalu..
Sebabnya, sekarang ney kan dah ada 'Encik Google' kita yang sangat clever ney.. : )
Anyway, tima kaseh kepada kawan yang setia membantu ini ( Encik Google )..
Kepintaran anda sangat membantu.. Hehe.. : )



Gambar curi jak ney.. Haha.. Maafkan saya ya 'Bestie2' ku sekalian..
Sahabat anda yang sorang ney sangat merindui kamu semua.. :'(

Sepotret kenangan kuukirkan kepada mereka..
Sebagai pengubat rindu di hati.. ^_^

Mereka2 sekalian dah semakin membesar.. Dengan cerita hati mereka yang pelbagai..
Saya harap, dapatlah jumpa dengan mereka ney semua nnty..
Rindu yang amat.. Dapat jumpa dengan Yaya jak selalu..
Cik Puan yang lagi 2 oarng ney, jarang sangat..
Sebab mereka duk jauh sangat.. Huhu..


Ney la Yaya.. Tu nama glamour dya.. Nama betul dya Nur Fazira..

Cantik kan ney anak.. Like a Princess.. ; )
Sekarang dya dah sambung study kat Sarawak.. UniMaS.. Ambik degree..
Dya ney otak Science.. Apa taknya, Maknya dah Guru Science kia orang tyme sekolah rendah..
Saya kawan dengan dya ney dari zaman kami pra-sekolah lagi..
Dan, sampai sekarang pun masih kawan lagi.. : )
Bestkan cita kami jadi kawan.. 

~Setia Hujung Nyawa~ Hehe.. : P

Saya sayang sangat kat dya ney.. Forever & Ever..

Ayang pun sama juga, dya pun kawan wani tyme kecik lagi..
Bukan setakat kat pra-sekolah.. Tyme umur masih 1 tahun lagi kami dah start jadi kawan..
Comel kan.. ^_^
Sebab, umah kami sebelah jak.. : P

Tapi, sekarang dya dah pindah umah.. Dah jauh sangat..
Hurm.. Tak pa la..

Adilah Nazri yang comel~

Kawan saya yang sorang ney pula duk jauh sangat.. Kat semenanjung.. Kedah..
Bila la awak nak mai datang melawat kami kat cney ney Cik Dila Oii!! Haha.. : P

Dila ney pula tak lama lagi akan bakal menyambung pembelajaran kat German pula..
Adeh.. Tambah jauh la mak oiii!!

InsyaAllah.. Bakal jadi Mrs. Engineer kawan Wani yang sorang ney..
Nnty, adalah nak tolong buat rumah yang kukuh & cantik untuk Wani kan.. Hehe..
Merepek lagi..

Anyway, hebat kan dya ney..
SubhanaAllah.. ^_^

Dedulu kan, tyme kami masih budak sekolah rendah lagi, dya ney nampak kecik2 jak..
Sama jak macam Wani.. Tapi, sekarang ney dah semakin tinggi sikit dah.. : )


Fren Saya Tyme Sekolah Rendah Yang Masih Tetap Setia..

Yang tudung merah tu Eja.. Masnijah.. Dya ney pun antara kawan yang paling rapat dengan saya juga..
& sampai sekrang ney kami memang sangat rapat.. Sebabnya, rumah kita orang dekat jak..
Bole p kalu nak jalan kaki jak pun.. : )

Kadang, Eja ney la kawan wani selalu lepak kat umah..
& kalau ada free tyme, dya ney la Cik Kawan yang selalu teman saya jalan2 kat pekan..
& tempat lepak yang selalu menjadi mangsa oleh kita orang ialah ( Lavender Cafe )..
Sebab cafe ney best.. Ada rahsia disebalik tabirnya..
& rahsia itu ialah, ada 'Free Wifi'.. Tima kaseh juga utk kakak cafe yang baik hati.. Sebab sudi memberikan keizinan kepada kami untuk 'Meminjam' Wifi anda..
Moga akak dapat banyak Customer lagi lepas ney.. Hehe.. 
Yang penting, cafe dya memang cute la.. Purple.. Pandai dya Design.. ; )

Akhir kalam, saya harap, nnty akan ada kesempatan la kami dapat buat Reunion..
Sebab nak jumpa Bestie2 yang dirindui itu..

Walau di mana pun kamu berada, saya akan selalu doakan yang terbaik..
Belajar rajin2 k.. & jangan lupakan saya.. Awokkk!!! ; )

Sayang kamu Semua..

Untuk Yaya:~ 

"Kamek Sayang Gilak2 Ngan Kitak.." Hehe.. : )

>Sebab dya dah jadi orang Sarawak kan<

Untuk Dila:~

"Saye Sayang Awak Sangat2.." :)

Untuk Ayang & Eja:~

"Saya Sayang Betul Dengan Kamu Bah" ; )

>Kita orang Sabahan< Haha..

Bye Kamu.. Kawan Selamanya.. ^_^
Tima kaseh sebab sudi jadi kawan2 wani yang comel.. 

Untuk blogger2 sekalian..
Tima kaseh juga sebab sudi baca Entri kali ney..
Hargailah kawan2 korang semua..


2 comments:

Aku pengembara said...

Strong friendship... :)

Unknown said...

Hehe.. Tima kaseh... : )

Copyright By nurazwaniyunos.blogspot.com@Nur Azwani Waniey